A rendszerben hiszünk. Előfordulhat, hogy egy termék vagy szolgáltatás értékesítéséhez nem egy központosított kampány vezet majd, sőt az is lehet, hogy aktív tesztelési időszak szükséges megtalálni annak a módját, hogyan lehet a legtöbb érdeklődő számára értékesíthetni.
Különösen igaz ez egy új piaci szereplő esetén, ha a felhasználók még nem ismerik, mit is vásárolnának, sokkal összetettebb a módja a bizalomkeltésnek. Cégünk számtalan iparágban részt vevő vállalkozással dolgozott már együtt, így például építőipar, rendezvény, biztosítás, natúr kozmetikumok, egészségügy stb. A social media marketing mindegyik iparág számára kifizetődő befektetés lehet.
A social media marketing jelenleg egyik legfontosabb eszköze az Instagram, melyet 2010-ben hozták létre és nagyon rövid időn belül beindult, 3 évvel később már 100 millió regisztrált felhasználóval rendelkezett, ez a szám 2018 – ra már 1 milliárd fölé emelkedett, ami azért is rendkívül magas, hiszen az első számú közösségi média platformként emlegetett Facebook – ot 1,4 milliárdan használják.
Az Instagram első körben mobil applikációnak indult és természetesen első sorban ma is aként emlegetjük, de fontos – az idősebb generációtól ezt többször hallottuk már, hogy webes platformon is elérhető. Gyakorlatilag a képek feltöltését leszámítva minden egyéb funkció így számítógépen is aktív, be és kikövethetünk embereket, kommentelhetünk, tehát nem szükséges folyton a mobilunkat nyomkodnunk miatta.